Maksutavat
Paypal, valitse kassalla muut maksutavat ja ennakkomaksu, sähköpostissa tulee maksutiedot, tilaus toimitetaan kun maksu näkyy tilillämme.
Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia sekä Matkahuollon lähellä-pakettia jonka noutopaikaksi voit valita Matkahuoltojen lisäksi R-Kioskin tai K-Market- kaupan pakettipisteen. Tuotteet lähetetään 95%:sti parin seuraavan arkipäivän aikana.
Pakettiautomaatti, SmartPost paketti, lisää noutopiste kommenttiruutuun kassalla, muuten toimitamme lähimpään automaattiin.
Ärräpaketti, toimitetaan lähimpään R-Kioskiin.
Toimituskulut
Toimituskulut 3,90 - 9,90€ ,
Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.
Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.
Viallisen tuotteen palautus
Ilmoita palautuksesta kauppiaalle etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta katsehinnoissa@gmail.com, tai puhelimella numerosta 044 937 3734. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Emme hyvitä avattuja pakkauksia tai kokeiltuja linssejä. Tilaa vain sellaisia tuotteita, joita olet käyttänyt aikaisemmin ja joista sinulla on käyttökokemusta. Kaikki linssit eivät sovi kaikille. Tilanne, että esim. et näe epäsopivan linssin avulla, jos esim. värillisen piilolinssin värialue laskeutuu pupillin päälle, ei ole hyvityksen piiriin kuuluva asia. Linssityypit tulee joko sovittaa optikkosi luona, joka varmistaa linssityppin sopivuuden silmällesi tai tilaat omalla riskilläsi tuotteen, josta sinulla ei ole aikaisempaa kokemusta. Silmälle ei aiheudu fyysistä vahinkoa oma-aloitteisesta uuden linssityypin kokeilusta, mutta se ei välttämättä sovi sinulle, jolloin myöskään kauppias ei ole vastuusta menetetystä maksustasi.
Suosittelemme, että jos asut alueella, missä posti jaetaan ulkopostilaatikkoon, ettet talvella tilaisi tuotteita kirjeenä, vaan pakettina, jolloin lähetys jää noutopisteeseen noudettavaksi. Tämä suositus on jäätymisvaaran takia. Emme hyvitä postilaatikkoon jäätyneitä piilolinssejä tai hoitotuotteita.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta katsehinnoissa@gmail.com
- Puhelimella numerosta 044 937 3734.